Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

Ett nedras fall!

Rackarns vad jag känner mig irriterad nu!! Efter flera veckors tappert kämpande, där kilona runnit av kroppen. Och där jag känt mig stolt över att klara av sötsuget, så har jag nu fallit rakt in i en aliminiumform med Sommarkaka. Två bitar slank ner innan jag han fatta vad som hänt.
Nu sitter jag här och känner mig mycket besviken på mig själv och undrar hur detta kunde hända??

Det är bara att borsta av sig kaksmulorna och fortsätta på inslagen väg. Det var en tillfällig sinnersförvirrning, där jag inte riktigt hann vara med. Jag får skylla på att jag var för trött och inte orkade hålla det lilla sockertrollet på avstånd..

Skall nu krypa ner i sängen så jag får sova många timmar i natt. I morgon gäller det att vara pigg och allert ifall jag nu har lyckats trigga igång sötsuget. Det är bara att vänta och se!!

Sov gott mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar